عکسای سخنگـــــــو

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت14:15---25 دی 1392
خوب بود به منم سر بزن
پاسخ:آدرستـــــــــــــــــــــــ خَلَطه:|


BaRaN
ساعت20:35---22 آذر 1392
باش بیخیال .. راستی واس امروز بازم معذرت میخوام .. واقعا حال نداشتم ... و داشتم با داداشم میچتیدم
پاسخ:عبــ ندارههه فقط میخواسم یه سوال ازت بپرسم برم;)


BaRaN
ساعت19:11---22 آذر 1392
من مسئله هاشم رو نروم نی چون نگاه نکرده جوابارو مینیسم و همشم درسته
پاسخ:بابااااااااااااااا،مخ نابغه نخبه فرار... خوب بیخیال دیگع:)))


BaRaN
ساعت20:06---19 آذر 1392
شماها چرا انقد از ریاضی متنفرین ؟ من عاشق ریاضیم
پاسخ:مممممممممممممممن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من از ریاظی متنفرم؟؟؟من اگه از ریاظی متنفر بودم که نمیرفتم ریاظی!!! بعععله،ریاظی عخشه منه ولی دیگه بااین مسئله هاش داره میره رو نِروَم!


آنی
ساعت18:39---16 آذر 1392


والا...خصوصا ریاضی...
پاسخ:والا با این نوناشووووون:)))))


zahra
ساعت18:02---11 آذر 1392
ایول اینو خوب اومدی
پاسخ:خیلـــــــــــی ممنـــــــــــــون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 6 آذر 1392سـاعت 16:22 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA